Sürekli kumaş renk uyuşmazlığı, boya renk farklılıkları, döşeme, dikiş hataları, yanlış veya eksik paketleme gibi şikayetler mi alıyorsunuz? Kalite problemlerinden satış sorumluları müşteri telefonarına çıkamaz durumda, pazarlama müdürü bayi ziyaretlerini unutmuşsa bir yerde hata yapıyor olabiliriz. Modern kalite anlayışı kalitenin kontrol edilmesi değil kalitenin üretilmesi gerektiği şeklindedir. Bu yüzden şirketinizde çalışanlar sayısınca kalite kontrol personeli istihtam etseniz yine de kaliteyi sağlamış olmayacaksınız. Yapılan kalitesizliğin daha iyi tespiti olacaktır. Bu noktada bizim yaklaşımımız, kalitenin üretim sırasında sağlanması, kalitesizliğin kaynağından çözülmesi şeklindedir.
Pratik kalite yönetimi hakkında bilgi almak isterseniz lütfen bize ulaşın.